fredag 12 november 2010

Vecka 39
vecka 25

vecka 11

Jag och Dennis hade en "To do list" som vi ville klara av innan vi fick bebis. Och nu såhär 9 månader senare måste jag säga att det gick ganska bra.
1. Klara praktiken i termin 3
2.Jobba upp föräldrapenning
3.Körkort
4.Köpa bil
5. Klara praktiken termin 4
Praktiker, körkort, jobb och bil är check. Dessutom han vi med sommarkurser, ett par tentor, en resa till Barcelona, många härliga dagar på stranden, och mängder av besök på IKEA och andra inredningsbutiker som gör att vi nu mera bor riktigt fint!
Nu har jag en ny lista och även om jag vet att jag borde ta det lugnt och göra ingenting så kan jag inte låta bli att rusa fram. Jag älskar att känna att jag har tusen projekt på gång och kommer någonstans i livet. Vila kan jag göra när jag dör.

1 kommentar:

Anonym sa...

VAAAA?????? Har ni varit i barcelona??? Utan att häsla på oss???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????