torsdag 11 november 2010

Ikea löser julen


Ikea löser Julen för många utlandssvenskar men tro mig, den löser den för oss inlandssvenskar också. Engla och jag plockade på oss allt möjligt sist vi var där och och min ambition inför denna Julen är stor. Det kommer vara rent hemma hos oss, det kommer finnas en julgran och det finns redan sedan igår eftermiddag Lussekatter i frysen! Måste vara gravidboandet som gör mig extra engagerad, förra året kändes Julgran som ett projekt jag la ner innan jag ens hade startat det i år fantiserar jag om den perfekta granen. Julklappar till Dennis och Engla är redan klara. Jag sa till Dennis så sent som igår att jag tyckte vi skulle köpa billiga julklappar till varandra i år, det misslyckades kan jag säga. Älskling, strunta i det där jag babblade om igår, det är fritt fram att överösa mig med porslin från mateus.

1 kommentar:

Zara sa...

Hehe, samma sak här. köpte jul saker på Ikea igår, mycket kanske lite för mycket :P men e det jul så e det. Även innehåller i våra kassar ser lika dant ut ;)