lördag 13 november 2010

Lördag


Började dagen med sovmorgon. Inget ovanligt för min del nu för tiden men åndå skönt. Tog sedan en promenad (!) ner till stan. Anledning till att detta är så otroligt är att jag sedan vi köpte bil inte utsatt min kropp för den typen av ansträngning så det var säkert nyttigt. Gick i lite affärer och tittade på allt från julklappar till bebiskläder. Åt Sushi till lunch och som alltid tittar dom med stora ögon när jag beställer mina 18 bitar. 18 bitar är lagom, 8 bitar förstår jag inte, det är som förrätt.
Gick sedan en promenad hem igen och däckade direkt i sängen och sov i 3 timmar fram till nu.
När vi är i affärer jag och Dennis händer det ganska ofta att jag hittar något jag tycker han är snygg i som han inte alls gillar. Halsduken på bilden är en sån sak. Eftersom han vägrar köpa det får han istället ställa upp på bild så jag har lite ögongodis i mobilen åtminstonde.

Inga kommentarer: