fredag 5 november 2010

Update!

Packade förlossningsväskan igår, Dennis tycker förlossningsväskor är löjliga. Jag förstår honom, jag kommer inte packa ner extra mjukt toapapper eller en massa annat bra, vi är inte sånna. Jag har förtusan inte haft med mig extra kläder till engla i princip någonsin, vi lever farligt helt enkelt. Spänning. Hur som helst, jag märker att jag spårar ut, jag packade hur som helst en väska med lite kläder till bebisen och mig. Två timmar senare vaknar jag av världens värk. Det var kraft! Först blev jag livrädd, tänkt ajajajaj. Men sen hände något märkligt som får mig att tro att jag har mognat (vi ska inte ta ut något i förskott!) Jag blev imponerad. Vilken kraft! När nästa värk sedan kom hade jag nästan legat och väntat bara för att få uppleva det häftiga igen. Min kropp är grym som framkallar något av den styrkan! Men efter två värkar var det roliga slut och jag sov vidare bättre än på länge!

Inga kommentarer: