måndag 15 november 2010

Ni tycker jag ser sliten ut..

Jag må se sliten ut på bild men det är ingenting mot hur jag känner mig. Jag har gått in i den sista fasen. Fasen då kroppen egentligen inte gör annat än förbereder sig inför förlossning. Illamående, sura uppstötningar, kisspauser 3 gånger per natt, trötthet som inte påminner om något annat, ont i bäcken, hugg i magen och i benen när bebisen gnider (?) mot nerver och total invalidisering när det kommer till rörlighet. Jag är ett koli. Detta är positivt. Jag har kommit till den fasen när man är kräktrött på att vara gravid. Nu kommer jag säkert behöva vara det till jag kommer till nästa fas (så kräktrött så jag bokstavligttalat kräks och gråter och svär) detta för att naturen försöker avskräcka mig från att skaffa allt för många barn och överbefolka vår jord. Om jag skriver på ett avtal med dig naturen om att max skaffa 4 barn, kan jag få föda nu då? I kväll? I kväll passar mig bra.

Och ja just det, vi är billösa, så nu har jag en hel vecka på mig att köpa en ny bil, en bil utan dolda fel, överpris. Lättare sagt än gjort alltså.

3 kommentarer:

Zara sa...

Va?? vad har den med din lilla söta bil? :/

Tycker synd om dig...hoppas verkligen bebisen kommer snart. Kram"!

Olga Matilda Stevens sa...

Jag sålde den ;) Vill ha STÖRRE!!! :) Orkade inte få in och ut Engla i den, blev för mycket projekt.

Zara sa...

hehe så typiskt dig :P men större familj = större bil! hoppas du hittar en bra. puss