onsdag 10 november 2010

Knasiga familjen



Har varit fullt ös som vanligt här hemma. I lördags kom min lillasyster hit och förgyllde vår tillvaro lite och på kvällen hade hon och Engla lördagsmys med film och godis medans jag och Dennis gick för att fira Björn som fyllde 30! Underbar mat och trevligt som bara den!
På söndagen var det dags att försöka få vårt hem att se ut som ett hem och som alltid när det storstädas sätts tålamod och humör på prov. Jag som bokstavligttalat kröp omkring på alla fyra med dammsugaren i högsta hugg och hade ett träningspass som hette duga kunde ju tycka att Dennis 1,5 timmar han la på att sortera sina cd skivor i bokstavsordning och kategori var lite lätt överdrivet. Men vad är det dom säger, man måste försöka förstå varandra. Jag förstod ingenting. Vem fan bryr sig om vilken ordning dom står i.
Dennis tröstade mig senare med att borra upp lite hyllor som jag önskat.

Inga kommentarer: