söndag 30 maj 2010

Söndag

Jag hade mycket planer för den här dagen. Vi skulle baka, leka, städa, tvätta och ha söndagsmys i soffan. Ja, soffan har jag besökt dock inte dammsugare, tvättmaskinen eller ens diskmaskinen. Har haft en dålig gravid-dag och mått dåligt nästan hela dagen till och från och varit obegripligt trött. Underbart är att Mini valt att hälsa på mig nästan hela dagen vid flera olika tillfällen. Buffar som kändes väl, bubblande och rörelser. Vilken fantastisk känsla det är, det är ju nu det blir magiskt och mysigt.

Engla har också varit trött och på ett märkligt humör hela dagen så bara hoppas på att vi inte håller på att bli sjuka.

I morgon skall jag och Engla åka hem till min Mamma och kommer inte tillbaks fören tentan på torsdag eftersom jag lovat min syster att hjälpa henne inför studentbalen på tisdag.

Inga kommentarer: