lördag 5 juni 2010




Vi lever men visst bloggar gör vi väl kanske inte. Har sedan i måndags varit hemma hos min mamma och försöker uppleva lite ledighetskänsla innan jag börjar jobba på tisdag. Dagarna fördrivs i solstolen och av lite pyssel här hemma inför stundande student firande. Jag är ansvarig över Sushin och tar detta på stort allvar och har lyckats komponera ihop en meny från min favorit sushi resturang som även jag kan äta! Annars har jag även ansvar över hår och smink på lilla systerns bal vilket också gick ganska bra då alla verkade nöjda!

Mini i magen hälsa på oss ganska mycket nu och jag och Dennis har nog börjat inse. Kanske har han förstått det hela tiden men jag har väl varit lite trög. Glömt bort och så. Men efter att Dennis frågat mig om inte jag ville ha "den där vagnen" som jag pratat om känner jag märkliga lycko känslor. Materalist javisst. Usch, pinsamt.

Vi hör av oss igen, men tro det eller ej, uppkoppling på landet har fortfarande uppringningsmodemskänsla.

3 kommentarer:

Tahira Faye sa...

Haha, vilken vagn skall ni ha?

Zara sa...

Så fin hon blev

Olga Matilda Stevens sa...

Bugaboo all black limited Edition tror jag. Men den är så dyr men samtidigt vet jag att jag ändå slutar med en bugaboo och då kan jag lika gärna köpa en direkt!