torsdag 10 juni 2010

Gissa var jag är?

Inviger mina nya landsting-mammabyxor idag. Herregud va sköna, borde alla få! Mini var inte så glad över ännu en tidig morgon och frukosten kom snabbt upp igen, hann inte äta någon ny men får eftersom att det är fredag god frukost på jobbet idag!

Hoppas på att komma här i från lite piggare idag och framför allt med lite mindre foglossning.

Snart vecka 18 och jag kräks fortfarande alltså, inte så att det stör utan bara någon gång i veckan sådär, hade jag inte varit skicklig hade det blivit fler men vid det här laget vet jag ganska väl hur jag skall förhindra det. Med Engla kräktes jag fram till vecka 10. Visst är det en pojke denna gång? Ellerhur, ni vet det med...

Nästa vecka på torsdag är det ultraljud, skall så klart bli underbart, men skall nog inte ta reda på könet, men skulle det bli uppenbart så... Ja ni känner mig nyfiken som få.

Inga kommentarer: