fredag 18 juni 2010

Sushi-crazy




Jag är ensam hemma och har varit sedan förmiddagen i dag. Det började bra med att jag fixade med tvätt och disk och plock. Letade efter gömda strumpor under soffan och så vidare men slutade ganska snabbt med 6 avsnitt ungamödrar på kanal5play.se

Dennis avskyr programmet och inte sällan slutar det med att även jag känner just avsky och frustration efter ett avsnitt, vilket barn skall man rädda först liksom? Men som tur är finns där ju fina mammor med som inte förgiftar sin barn med ciggarettrök och underhåller dom framför tvn i timmar medans dom diskuterar skillsmässor och nya barn. Men som sagt, Dennis var inte hemma så jag passade på.


Tillslut, när avsnitten tog slut orkade jag mig ner till bussen (cirka 50 meter) och in till stan, köpte med mig Sushi och var nog inte borta mer än sammanlagt 20 minuter. Testade ett nytt Sushi ställe i dag. Betyg? Nja, dom bara kan inte i den här staden, säger inte besticken allt liksom?

1 kommentar:

Miranda sa...

Glömmer alltid bort unga mödrar, dum tid tycker jag. Men jag har också tröttnat, de sitter ju bara och röker och bråkar med sina mammor. Men visst, nu när det finns på kanal5play kan jag väl tänka mig att slå ihjäl lite tid...
Sjukt dyrt med sushi i Karlskrona!!