måndag 10 maj 2010

Snart!

I morgon vid 10 avgår vårt plan och nu håller vi tummar och tår för att inget blir ändrat.

Gårdagen får man nog lugnt sagt säga att Max, Englas pappa räddade som tog med oss ut på landet, ut från gråa malmö för trevligt sällskap och utmärkt tidsfördriv.

I dag har vi varit hemma hos några vänner och fikat och lekt och det var kul för My och Engla som bara har ett par dagar mellan sig i ålder lekte jättefint även om Engla var trött och lite försiktig.

Nu sover Engla och jag svälter i hjäl hemma hos Zara eftersom jag inte handlade med mig någon mat på vägen, tänkt beställa hem mat men lyckats glömma internetlösenordet till kortet vars enda ledtråd var "du vet vilket det är". Jag tror nog mer om mig själv i bland än vad jag borde med andra ord. Men positivt tänkande är det som gäller och har vi tur tar bebisen lite av mina reserver och jag slipper svettas så mycket efter förlossningen.

Väntar med spänning på tentamensresultat som skulle pupbliceras i dag, även om det är första tentan jag skrivit sedan starten på utbildningen som det faktiskt finns en chans att jag kört på så vill man såklart veta!

Inga kommentarer: