måndag 10 maj 2010




Man kan tycka att det borde vara lättare att vara gravid andra gången, att kroppen är helt med. Så är det inte.

Jag har foglossningen på vänstersida, ont i ryggen, mår mer illa än vad jag någonsin gjorde med Engla, tycker inte att någon mat är god utan äter för att jag måste och har på det en dotter som är precis lika pigg som innan jag blev gravid! Men nu börjar magen visa sig och jag går in i den mysiga perioden i dagarna!

Engla och jag pratade tidigare i dag:

Engla: "mamma tjock"
Jag: "på magen?"
Engla: "Nej mamma, tuttar"
Jag: "så jag är inte tjock på magen då? Bara på brösten?"
Engla: "Nä, inte mage tjock, Bebiiiiiis!"



Obs! Ser att jag framstår som någonslags The ark galning på bilderna men det skyller jag helt och hållet på min hyresgäst!

1 kommentar:

Zara sa...

Hehe :P jag som tyckte att det var en ovanligt fin bild!