söndag 2 maj 2010

Mitt kräsna barn

Jag kommer ihåg att jag i början av min graviditet med Engla kände mig bestulen på min kropp. Helt plötsligt mådde jag dåligt, tyckte inte om samma saker och var otroligt trött. Då visste jag ju inte att jag hade den milda versionen. Den här gången snackar vi om ett barn som innan den ens var tillräckligt många celler för att kunna ge utslag på ett gravidititetstest lamslog mig med illamående och gjorde mig allergisk mot dofter av alla slag...

Så topplistan i matväg och doftväg denna gång hittils, notera då att toplistan egentligen inte är längre än så medans minuslistan är kraftigt förkortad med resterande befintligt mat som finns tillgänglig i sverige.

Top 5
1. Scandics crème brulée
2. Färskpressad apelsinjuice
3. Vatten och ett par räckor. (lagom!)
4. Doften av nybyggt
5. Doften av bensin


Minus listan topp 5
1. All mat du inte finner på top 5 listan
2. Kött
3. Sött
4. Doft av kylskåp
5. Doft av vårt hem

Inga kommentarer: