onsdag 5 maj 2010

Fullt fart

Har hinnit med både det ena och det andra sedan jag vaknade efter att ha dött i en flygolycka med Lufta hansa i natt. Ingen bra PR där alltså.

Har suttit i tråkiga med givande telefonsamtal med kommunen, mastercard, csn, och förskolan. Lyckats med en hel del idag alltså. Har hunnit med att prata med pappa också och pratat lite om inför Söndag vilket kom som en chock för honom då han inte väntade oss fören på Tisdag.

Ska hinna med lite skolarbete också vilket egentligen inte är så lite , fyra sjukdomar vill jag minnas att det var till i morgon och presentera en vetenskaplig artikel om hur det är att leva med diabetes. Men det sist nämnda är ju mest flum så det löser sig snabbt.

Förövrigt skall jag tydligen läsa Vittnespsykologi och Sociologi - populärkultur i sommar. Kan bli intressant. Kan säga att jag blev riktigt sugen på att ring min chef och fråga om hon kan låta någon annan jobba för mig i sommar men pengarna och samvetet kanske främst lockar lite för mycket.

Inga kommentarer: