söndag 9 maj 2010

Karlskrona




Efter allt tjat om gråa malmö kan jag lika gärna posta lite bilder på underbara Karlskrona. Tänk att jag för ett och ett halft år sedan inte visste vad Karlskrona var, ännu mindre visste vad det skulle komma att betyda för mig. Staden som från första sekund välkommnade oss med öppna armar, gav oss en fantastisk förskola till Engla, mängder av bra boenden, min drömutbildning, skärgården och alla varma människor. Och kanske störst av allt, Dennis.


Bilderna är väl kanske inte dom bästa på Karlskrona, tog dom när jag cyklade hem från en föreläsning av Olle Waller tidigare i veckan. Tänk er att hela vägen från skolan och hem till oss är ut med vattnet. Ja, egentligen hur man än cyklar, kör eller går i karlskrona är det ju baras vatten och vackra hus.

Inga kommentarer: