måndag 3 maj 2010

Den där dagen..




Ja okej bilderna är lite arrangerade. Egentligen var klockan 02.22 när jag 6 dagar innan BIM gick upp och kissade på ett test, såg ingenting för att någon minut senare få syn på strecket jag letat efter. Svagt, svagt , svagt. Nästan osynligt för blotta ögat. Med testet i handen sprang jag in till en djupt sovande Dennis, tände spotlightsen ovanför hans huvud och tryckte testet i ansiktet. Efter att hans hornhinnor återhämtat sig från chocken så sa han "Älskling där är INGENTING!" vara på jag blev förbannad och tvingade hon att stirra tills han såg något.

Engla vaknade av allt ljud och ville upp och leka. Vi hamnade på soffan och tittade på barnprogram samtidigt som jag frågade Dennis om han inte var glad. Han svarade lite udda, "jo men det är bara det att jag ser mig själv bo i ett hus med FULA tapetter".

Sen blev vi tysta.

Inga kommentarer: