tisdag 14 december 2010

Wilmer och jag


Jag gillar att hänga med Wilmer, det är liksom Wille och jag. Han blir glad när han ser mig och är på det stora hela ett riktigt roligt sällskap. Kanske är det att han tillskillnad från mitt andra barn inte lärt sig att förolämpa mig än, inte mycket om hur elak jag är kommer ur Willes lille mun. Än.

Natten har varit.. lång(?)Mat på sekunden var annan timme, 00,02,04,06 för att sedan vilja gå upp. Men med tanke på hur jag hade med Engla skall jag inte klaga, jag behöver få smaka på hur det är på riktigt att vara småbarnsförälder annars finns risken jag skaffar för många barn.

Nu ska jag försöka plugga några timmar och sedan skall jag och Wilmer åka till skolan för basgrupp och sedan möte med vår handledare inför C-uppsatsen/projektplanen. Vi är berädda på att bli sågade!

1 kommentar:

Zara sa...

Söt liten kille, hoppas verkligen att vi får träffa er i jul <3