måndag 13 december 2010

16 dagar




Det är 16 dagar sedan Wilmer föddes och jag är nu nere på min före graviditets vikt. Good for me! Men något är märkligt. Var jag så här "go och rund" innan jag blev gravid med Wilmer? Något säger mig att så är fallet då jag har minnen av lättnad samma sekund som graviditetstestet visade positivt och man slapp hålla in magen. I nio underbara månader kunde man slappna av, magen var där den var. Nu (efter jag har firat min viktnedgång med en stor skål Ris a lá malta till frukost) skall det göras något åt det hela, jag skall hitta lite nya mål. Men, det är ingen brådska, jag kan fortfarande komma undan med att jag faktiskt precis varit gravid och det är meningen man ska vara mjuk och go för bebisen att ligga på, ben är faktiskt inte mysigt alls!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag är så glad att jag snubblade in på din blogg. Du är så bra! Så bäst! En riktig superkvinna!
Själv fick jag mitt första barn i somras och jag har inte lyckats komma in i nå riktiga rutiner. Men du...två småttingar och pluggar på för fullt.
Du är bäst helt enkelt! Man blir glad av att läsa din blogg!

/N