onsdag 15 december 2010

Dimmig onsdag

För att belöna oss lite bestämmde vi oss för att ha myskväll igår, oxfilé, god dryck, choklad, popkorn och tända ljus i alla rum. Supermysigt till en början men efter att Wilmer och Dennis var röda av värmeslag och Dennis försäkrat mig om att alla element stod på 5 av 5 insåg jag att det nog var mig det var fel på som hade gåshud och frös så jag skakade. Mycket riktigt, 39.0 visade tempen och jag låg några timmar och bara skakade okontrollerat i natt. Jag gick emot allt det jag själv lär ut, svalt i rummet existerade inte. Jag ställde mig i duschen, duschade tills jag blev rädd för någon form av brännskador och la mig sedan under två duntäcken invirad i en filt. Någon timme senare åkte alla kläder av och täcken ner på golvet och jag öppnade fönstret så vi hade storm i sovrummet. Ja ni hör, hysteriskt.

Vaknade med huvudvärk i morse men varken för varm eller för kall och har ändå lyckats plugga i dag. Däremot har jag haft dåligt med mjölk under hela dagen (för att jag är sjuk?!) vilket har gjort att Wilmer sitter fast vid mig, skam den som ger sig är hans motto. En riktig mammagris!

Så dålig uppdatering beror på att jag sitter som jag gör på bilden och har gjort stor del av dagen.

Inga kommentarer: