fredag 17 december 2010

Det där med Engla


En moster uppmärksammade något jag faktiskt är väldigt medveten om. Det är få bilder på Engla i bloggen just nu.
Jag tänkte lista anledningarna.
  1. Wilmer är ny och därför lite extra spännande, ganska snart kommer vi säkert tröttna på att ta bilder på honom.
  2. Engla är ALLTID naken, och nakenbilder vill vi inte ha på bloggen. (vi erbjuder kläder, vi faktiskt försöker förespråka dem vintertid men Engla vill vara "nakenfis").
  3. Engla påstår att det kommer "sol" i ögonen när man försöker ta en bild, därför har alla bilder en hand framför ansiktet.
  4. Engla vill absolut inte göra som jag vill, så vill jag hon ska stå framför en kamera i en sekund får vi bara med fartmolnet på bild från när hon avlägsnade sig.

Nu är i alla fall Engla på leklandet och när Dennis ringde uppjagad precis över vilken typ av hysteri med tre helt galna tjejer som slängde sig ut från olika höjder därinne kunde jag avgöra på skriket att hon har roligt! Dennis lär sova gott i natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

underbara underbara engla!
glad moster :-)