måndag 13 december 2010

BVC


Wille har sovit ganska dåligt inatt vilket resulterade i en trött Dennis i morse (jag är väl medveten om att Wille inte riktigt är glad för att sova på natten och blir liksom inte trött längre, vi är ett med tröttheten han och jag). Men Dennis som stod för morgonrutinerna med Engla blev lite efter i sitt schema och sedan jag och Wille också. Efter att ha sprungit till BVC och insett att marken inte är springvänlig och min konditon och mina benmuskler inte är vad de borde kom vi i alla fall fram bara 1 minut sena. Wille fick klä av sig, visa upp sin ståtliga mjölkkropp och sedan låta sköterskorna imponeras över 300 gram till på 5 dagar.
Wilmer blev så nöjd att han somnade på skötbädden vilket fick de att imponeras över hans lugn och trygga inställning till livet.

Inga kommentarer: