tisdag 20 juli 2010

Vecka 23




Jag:

Jag mår toppen! Mer aktiv än någonsin, jo men det är sant, jag är lat i vanliga fall, nu är jag ostoppbar. Har inte ont någonstans i princip, trött i fötter och ben efter ett par långa dagar på jobbet men annars inget. Inte ens lite foglossning har jag. Kan fortfarande inte tåla tanken av kött men trots det äta det med god aptit när det väl ligger framför mig. Tyvärr har jag börjat tycka söta saker är ganska okej igen men inte som förut. Humöret är på topp och jag tror faktiskt jag är lite snällare än vanligtvis, ja riktigt trevlig till och med. Men klart, en bedömning jag gör, på jobbet idag tyckte de att jag kändes arg men det kan ju ha något med arbetssituation att göra just nu.


Vikt 60.9

Bebisen:


Den gör sig påmind om än rätt lugn nu för tiden. Den där vilden vi fick träffa på ultraljudet verkar ha lugnat sig något men är ändå igång flera gånger per dag. Har inte kännt någon hicka än som de säger att man kan göra men känner ofta hur den vänder sig och vart den ligger. Magen börjar nu bli så stor så den är i vägen och hur gärna jag än vill så kan jag inte tränga mig "lite lätt" förbi någon, jag fastnar.


Inga kommentarer: