onsdag 7 juli 2010

Vecka 21

19 veckor kvar! Underbart även om det är små mysigt att vara gravid nu. Och eftersom det är en hel vecka sedan sist jag gick in i ny vecka innebär det att jag inte heller kräkts på en hel vecka. Lilla bullen, denna graviditeten har jag än så länge (kan ändras fort) inte lagt på mig så mycket runt om kring. Bara lilla bullen. Vet inte vad jag väger exakt idag, har ju ätit onödigt mycket gott de två senaste dagarna men min vikt låg på minus 1,5 kilo för tre dagar sedan i alla fall.

Bebben är stark och kan verkligen ge ifrån sig sparkar för att påminna om dess existens. Våra vagn bekymmer fortsätter, nu är vi åtminstonde överrens, tyvärr finns det dock ingen vagn som är vad vi vill ha. Cravings just nu är få. Jordgubbar och glass är gott, men mår pest av allt som har med socker att göra så ångrar mig fort när jag stoppat det i mig. Annars går all mat som är ordentligt tillagad bra, grillat är gott!

Inga kommentarer: