fredag 16 juli 2010

Vecka 22


Jag vet, lite sent igen. Det är inte så lätt med andra barnet, tiden finns inte till att räkna dagar, timmar och sekunder. Bebisen kommer i november.
Mår så otroligt bra just nu, är inne i min "hade kunnat vara gravid jämnt fas!" där jag mår optimalt fysisk och psykiskt. Kan till viss del erkänna att det pågår en del känslostormar inom mig till och från fortfarande men inget vi inte kan dra nytta av.
Bebisen är otroligt aktiv och buffar, sparkar och far omkring där inne så hela magen hoppar, den verkar just nu vara vaken morgon, förmiddag, och sen kväll.
Jag är inte sugen på något speciellt just nu, ingenting alls faktiskt. Kämpar med att äta tillräckligt för bebisen men varken riktiga hungerskänslor eller sug visar sig. Hemmagjorda fläderblomsaften smakar bäst.
Vikt. 60.3

Inga kommentarer: