lördag 17 juli 2010





Äntligen kom regnet, åskan och luften vi har väntat i veckor på. Obehagligt kraftfullt under 30 minuter och sedan total lättnad. Lite ändringar inför helgen eftersom Engla är kvar, lite pusslande på jobbet och diskutioner men helt underbart!
Igår kan man säga att jag helt och totalt tömde min kropp på Energi, först genom att skruva Ikea möbler som till en början (de första timmarna) verkade konstruerade av en idiot, ganska snart stod det klart som alltid när det gäller Ikea, jag var en idiot. Sedan genom diskutioner, bråk och i natt tröst. Men allting blir som det skall bli och det är bara vänta ut framtiden och ha roligt under tiden!
Vardagsrummet känns helt annorlunda och mycket bättre nu och man börjar kunna se hur det kommer bli när det är färdigt, ganska mycket jag och ganska lite Dennis skulle man väl kunna säga. Åtminstonde det han säger, jag försvarar mig med att det är han som köpt möblerna. Han med att valen var få.

Inga kommentarer: