torsdag 23 april 2009

Lite tankar.

Jag tänker att min blogg är oerhört ful. Detta är alltså något jag är medveten om men inte hinner eller orkar göra något åt. Tid är det ont om just nu skulle man kunna säga.

En annan sak jag tänker är att jag hatar att betala räkningar, något jag precis gjort. Det är så obegripligt tråkigt att jag nästan i trans läser siffrorna för mig själv. . 4578....8754... Ja ni fattar. Detta är så tråkigt att jag önskar att den enda räkningen jag behövde betala är den som jag betalar för att någon annan gör jobbet åt mig.

Sen insåg jag precis att trots att jag stressat mest hela dagen för att hinna med allt så har jag fortfarande inte hunnit med hälften. Tvätthögen växer (igen!) , tre viktiga samtal som borde varit gjorda för en vecka sedan är fortfarande inte gjorda, här är fortfarande inte städat, inte heller har jag börjat packa. Kunde ju vara en idé eftersom folk runt om kring nu börjar bli stressade åt mig.

Ja, sen var det ju det där med tentan jag borde plugga på och som jag själv anser att jag gör konstant men som fortfarande inte sätter sig.

Inga kommentarer: