tisdag 21 april 2009

Det gick så bra...




Men ser ni så lycklig jag ser ut! Efter att ha gjort utmärkt ifrån oss på vår redovisning, jo men vi gjorde faktiskt det, så var vi tvugna att belöna oss lite. Vi har ätit onyttigt, vi har shoppat lite, vi har ätit lite mer onyttigt för att nu avsluta dagen i skolan med en påsegodis. Ja ni läste rätt, lite omvänt att avsluta dagen i skolan men så är livet för studenter som inte förstår allvaret av att plugga till en tenta fören knappt en vecka innan. Observera att bilden är tagen så att mina lår ser smala ut och mitt huvud ser ut som "master brain". Och angående min min på den översta bilden så talar den för att jag vet att det är fel, jag vet att jag inte borde äta béasås som dryper av fett och nyfriterade pommes på en tisdag men nu gjorde jag det ända och jag gillade det. Riktigt mycket till och med.

2 kommentarer:

Linn sa...

Du är så duktig =) och jag vill också ha smala lååååår =p

Olga Matilda Stevens sa...

haha duktig? missade du bilderna? Och smala lår? Läs bildtext. Det gäller att veta sina vinklar!