tisdag 28 april 2009

Det är nog inte okej alltså

Engla springer om kring som en galning här hemma just nu, jag plockar undan och diskar efter maten lite. Plötsligt kommer Womanizer på. Jag ser hur Engla stelnar till, vänder sig till mig och börjar skratta. Nu står vi här som två galningar och dansar för fulla livet. Hon har riktigt snygga danssteg! Hörde mig själv vid några tillfällen säga "Engla titta på mig då!" Och så visade jag något nördigt Mtv dansa på rumpan move. Nej det är inte okej de här alltså. Inte konstigt hon dansar som hon gör, det är ju jag som lär henne.

2 kommentarer:

M sa...

Haha, jag bara måste komentera detta.
Denna legendariska dans har funnits i många år nu, Kom du ihåg "rumpdansen" efter varje OC avsnitt?
Det glädjer mig att den följer generationerna.

Zara sa...

Haha ;)
gillar Englas dans moves, men musiksmaken, jag vet inte :P