lördag 25 april 2009

Ibland undrar man


Hittade precis den här bilden, fick genast ett leende på läpparna. Kommer så väl ihåg när jag och Zara tog den här. Vi tog flera bilder den här kvällen, på de flesta av dem syns bara jag. Det var meningen, tanken var att vi skulle visa att jag nu var så stor att jag kunde dölja en hel Zara. Nu är i och för sig Zara väldigt liten, men jag var också stor.
Av bilden att döma verkade jag inte själv förstå hur stor jag var med tanke på att linnet som är i storlek 32 ser väl kanske lite litet ut.

2 kommentarer:

Zara sa...

Hehe, den bilden e så fin ;)
och du var så stor! min farmor var ju helt övertygad om att du skulle ha minst tvillingar :P

olga sa...

haha ja jag minns att jag argt sa minst en gång om dagen de sista veckorna "NEJ JAG ÄR SÄKER, DÄR ÄR EN!!!"