söndag 13 februari 2011

Minns ni skåpet?


För några veckor sedan, ja kanske till och med månader sedan blev jag och Dennis ovänner. Vi bråkar sällan på riktigt men denna gång stod det härliga till. Någon del av mig kände då ett oerhört tvång att göra något som Dennis inte vanligtvis skulle vara överförtjust i, så jag köpte ett skåp. Inte nog med att jag köpte ett skåp som väger runt 100 kilo, dessutom fick Dennis bygga ihop det. Efter en vecka 1 vardagsrummet som "spel" skåp, trots att vi ännu inte äger några spel så ångrade jag mig. Jag ville ha det som klädskåp. Sagt och gjort. Dennis flyttade skåpet genom hela lägenheten till sovrummet. 1 vecka senare var nytt golv på gång. Skåpet flyttades åter igen till köket. Där står det nu. Eftersom vi hamnade lite i samma läge som med spelen. Ett skåp till något vi ännu inte har slutade det med i Fredags att jag köpte mängder av porslin.
Fråga Dennis vad han känner kring det här skåpet, jag tror han hade uppskattat det.

Inga kommentarer: