måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!




Vaknade av att Dennis kom smygandes in i rummet med en massa paket. Trots att jag var trött och inte alls sugen på att vakna tvingade jag upp ögonen, nyfiken som ett barn över innehållet. Efter att Engla och Wilmer fått sina paket åkte Engla till dagis och jag och Wilmer åkte till skolan för att möta Dennis som redan var där. Basgrupp där vi tittade på våra "motiverande samtal" som vi spelat in. Hemskt tyckte jag. Varför gör kameran om rösten? Nä, jag vet, jag pratar så. Men i min värld pratar jag hyfsat normalt och är inte alls så jobbig att lyssna på. Jag lider med er.
Nu är bilen städad och Josefine och Lina som skall vara barnvakter till Engla i morgon är informerade och förberädda. Jag är livrädd. Första gången som vi på riktigt har barnvakt vilket känns läskigt!

Inga kommentarer: