onsdag 9 februari 2011

Min nya frisyr är det som håller oss vid ytan


3 timmar och 20 minuter senare var jag redo att möta världen som en lite fräschare tvåbarnsmamma. Helgen var hemsk då jag drabbades av hög feber och minns det hela som i en dimma, bråk med familjer och ledsna barn. Stress och mycket plugg med en skrikande väldigt missnöjd Wilmer. Det var mycket helt enkelt. Nu har vi precis avslutat hälsodagarna i skolan och i morgon blir det sista dagen skola för den här veckan.
Och just det, vi sover i vardagsrummet eftersom de lägger nytt golv i vårt sovrum och jag har träningsvärk i mina ben som från en annan planet efter areolatesen i måndags som dödade min rumpa. Detta i kombination gör mig till en ynklig typ.
Nu skrev vi av oss det, nya tag! I helgen hoppas vi på Fredagsmys med vänner.

3 kommentarer:

Miranda sa...

Hoppas inte det var jag som smittade dig i helgen?? Kram

Olga Matilda Stevens sa...

nejdå! Jag blev sjuk i torsdags så det kan lika gärna vara jag! Det var supertrevligt i lördags men jag var lite borta av feber :)

Zara sa...

fint, håret blev.

Synd att du inte kunde komma ner på lördag..