måndag 1 februari 2010

Dagens dagen



Tog denna bilden i lördags och meningen var att jag skulle göra lite parodi på bloggvärlden men med tanke på att jag inte orkade starta en dator när jag kom hem gick den idén i kras. Men visst klär jag som sjuksköterska? Kan säga så mycket som att när jag sedan kom hem och deckade i säng så drömde jag att jag var och hälsade på min kusin Jennifer i Hollywood. och levde ett mycket varmare och skönare liv. Missförstå mig inte, jag är väldigt nöjd med mitt liv, trots allt är det ju jag som styr det dit jag vill men när det är minus 17 grader, snöar och man måste jobba i 16 timmar på en lördag/söndag. Då hade jag gärna bytt en stund med henne!

Ni kan läsa hennes blogg här!

1 kommentar:

Zara sa...

De e riktigt snygg i dina kläder ;)
läste just en massa skvaller om Jennifer på aftonbladet, var glad att du slipper det :P

Kul att du bloggar igen också <3