fredag 10 september 2010

Den senaste tiden,...




Har allting varit som i en dimma. Vi har varit trötta och slitna men har uppnåt enormt mycket. Bland annat så har skolan börjat igen, jag har på exakt 14 dagar (aktiva dagar) lyckats ta körkort. Vi har köpt bil, Dennis har klippt av sig håret och Engla är tillbaks på dagis igen. Jag är helt slut och har vid flera tillfällen funderat över om bebisen kommer gå med på att stanna kvar där inne i ett par veckor till men hittils verkar vi vara överrens.
De kommande veckorna kommer förmodligen gå i samma stuk, tentaplugg, praktik och en massa kul på helgerna hade vi tänkt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du som tvingat honom klippa av håret? ;P det var snyggt Dennis!

olga sa...

Man skulle kunna tro men jag satt oskyldig i en frisörstol och diskuterade med min frisör hur "sexigt" det är med långhåriga killar. Jag kanske skrämde honom?