lördag 11 september 2010

Vecka 30

Har varit i vecka 30 nu ett par dagar men hinner ju inte uppdatera lika fort som jag bytar vecka!

Jag:
Jag har väldigt mycket förvärkar just nu, inte så att det gör ordentligt ont men dom känns i både mage och rygg och i torsdags kom dom med 2 minuters mellanrum under 5-6 timmar. Jag var helt slut! Jag vet att det är kroppens vis att berätta för mig att ta det lúgnare men finns det inte tid så finns det inte. Annars så är foglossningen som bortblåst men jag är trött. Magen känns inte så tung men skorna börjar kännas som ett otroligt omöjligt moment. Bebisen vänder sig från dag till dag och just nu verkar den ligga precis som önskat med huvudet neråt. Bebben blir orolig när det är mycket ljud och när storasyster skriker, detta berör dock inte storasyster något närmare så rätt ofta skuttar bebben där inne samtidigt som Engla visar på rikigt tre års trots. Tre barn? Skulle inte tro det. Inte just nu i alla fall ;)

På måndag skall jag förövrigt träffa min barnmorska för första gången sedan vecka tolv. Vilken sten koll dom har på mig va? Men allting känns väldigt bra och jag hade egentligen klarat mig lika bra utan besöken, men roligt för Dennis i alla fall!

Inga kommentarer: