fredag 13 augusti 2010

Vecka 26



Så var vi i vecka 26. Ja till och med en bra bit på vägen i den veckan med eftersom jag är sen som vanligt. Värdelös gravidblogg egentligen där man inte ens kan få uppdateringen i tid.
Jag: Sover sämre och mår därmed inte lika bra längre. Har ont i fötter och händer som är väldigt svullna. Hoppas innerligt att värmen som kommit på besök försvinner lika plötsligt som den kom för jag fixar det inte. På inköps fronten är det lugnt, mycket av koncentrationen går till skola, jobb och körkort just nu då timmarna är alldeles för få. Har i alla fall bestämmt oss för att köpa en bilbarnstol till då den jag hade till Engla i och för sig var en test vinnare men helt omöjlig för mig att bära!
Har precis kommit på ett sett att sitta i soffan som inte krossar mina lungor.
Bebben:
Lever rövare, nu även på natten vilket gör att mamma och pappa förbereder sig på en nattuggla. Börjar bli stor och trycker mycket på lungorna.
Vikt:
62.7 vilket är exakt 1 kilo upp på en vecka!! Vätska?!

2 kommentarer:

Vi2blir3.se - Malin sa...

Ja vätska är något jag har samlat på mig.. de gör att jag snart i vecka 30 hoppas på en unge som föds i vecka 37 istället för de vanliga 40-42! För hur ska man klara 10-12 veckor ytterligare? Mysterium!

Sussi sa...

Fin du var på dessa bilderna =)