söndag 8 augusti 2010

Vecka 25



Jag vet, sent, sent, sent. Men tusan jag hinner inte! Beklagade mig precis för Dennis över att vi inte tagit någon bild på bebben för vecka 25 och innan jag visste ordet av det stod han med kameran i handen. Bilderna går i samma stil som tidigare veckor, trött gravid kvinna i mjukiskläder som förbrukar ofattbart lite smink på ett år.
Vecka 25:
Jag mår fortfarande toppen och mår precis som vanligt. Är tröttare än normalt kanske och har ett stort sömn behov men det går lite i familjen så svårt att veta vad som är vad. Börjar få irriterande svårt för att ta mig till marken vilket inte alltid är så praktiskt när prinsessan Engla gör 50 klädbyten på en dag och sedan slänger dom på golvet. Jag plockar, hon stökar till. Men graviditeten går fint och förutom små fötter i lungor och revben så är allt bra. Köper en del till mini och längtar mycket efter hösten. Nu vill jag inte jobba mer, jag vill ha jul och träffa vår bebis.
Bebisen:
Pigg och glad vilket såklart oroar mamma. Jag är vaken när hon somnar och vaken när hon vaknar, hon misstänker att jag inte sover alls. Stora syster Engla spelar med olika leksaker på magen vilket får mig att dansa som en galning där inne. Dessutom växer jag så det knakar!

Inga kommentarer: