fredag 22 oktober 2010

Vecka 36



Nu är praktiken avklarad vilket både känns skönt och tråkigt. Har trivts otroligt bra och känner på riktigt att jag kan använda mig av min kunskaper som jag nästan till min egen förvåning upptäckt att jag har. Magen har blivit lite större vilket främst märks när jag skall ta mig till golvet eller kanske allra mest ta mig upp därifrån.
Jag är otroligt trött till och från och sover mer än vad jag gjorde de första veckor, vissa dagar känner jag mig rent av gråtfärdig av trötthet innan jag gått upp och blir då både arg och irriterad. Jag vill inte vara trött, jag vill umgås med vänner och familj, orka leka med Engla och ge allt på praktik och i skolan.
Tråkigt är att jag precis som när jag var gravid med Engla verkar samla vätska vilket inte är så klädsamt.
Om jag skulle med få ord beskriva hur jag mår nu är det egentligen oförskämt bra, jag har trots allt orkar jobba fram till nu och hade utan problem orkat några veckor till, känner mig helt frisk i kroppen och magen är inte alls speciellt stor eller otymplig. Men. För visst finns där men, jag är trött och får nerver i kläm, har mycket onda förvärkar som både väcker mig och kan pina mig var tredje minut under flera timmar varje dag och rätt som det är kan jag knappt stå pågrund av instabilt bäcken. Men tänk, snart får vi en bebis!

Inga kommentarer: