måndag 11 april 2011

Har engla börjat skriva?

Ursäkta detta slitna inlägg. Vi mjukstartar idag kan man säga. Dennis satt och fixade lite vid datorn och kom då på vi var tvugna att skicka iväg en sak. Jag är lite av en kontrollfreak och kände nästan mig stolt när jag utan att lägga någon kommentar sa adressen till Dennis som kånpade ihop brevet. För en sekund tänkte jag säga "du kan skriva adressen på de sista dopinbjudningarna också". Men hejdade mig. Jag vet ju hur det brukar se ut när killar fixar brev. Hittade nu brevet samtidigt som jag satte mig här vid datorn och blir nästan chockad. Det ser bättre ut på bild kan jag säga. Ett barn hade gjort detta prydligare. Adressen mitt på kuvertet lite till vänster? När jag skrattar åt honom får jag kommentaren "Skratta du jag har ju fan till och med jobbat på posten, det ska se ut så!". Okej, vi säger väl det då. Han hotade mig förövrigt med att starta en blogg där han enbart ska skriva om min svagheter om jag publicerar det här, så nu har ni något extra att se fram emot. Och när vi ändå håller på. Vi har ju glömt att berätta att Dennis även satte sig på mig mammas 60 års tårta. På riktigt. Vi hade rumpavtryck i tårtan.

Inga kommentarer: