tisdag 12 april 2011

Dop


Hittade dena fina dopklänning inne på Kappahl idag, en del ur deras Vintage stories kollektion. Underbar tyckte jag! Vi har bestämmt oss för att ha en dopklänning som Dennis hade på sig när han döptes, förutsatt att några fläckar går bort i tvätten. Förhoppningsvis gör dom det, annars har jag lagt undan denna. På torsdag är det dessutom klubbdag med 25% för alla medlemmar så då skall ni passa på gott folk! Nu lät jag sponsrad. Det är jag INTE, men jag blir det gärna. Var så god och skicka på bara. Jag är lättköpt!


Blev lite dopsnack idag på Lunchen med mammagänget, bra när man kan få lite inspiration från andra. Vi kommer hålla dopet i all sin enkelhet, extra bra med kreativa idéer från andra då!


2 kommentarer:

Max sa...

Ohh, nu när du marknadsfört Kappahl kommer jag handla där som alla coola föräldrar gör!!

Jättefin dopklänning förresten

Anonym sa...

Den är fantastisk!! Köpte du den och i så fall är du villig att sälja den? Hör gärna av dig till mig 0705605036 mvh Elin :)