fredag 29 januari 2010

Fredag



Jag jobbar kväll i morgon och tidigt Söndag så här hemma har fredag varit extra heligt just idag. Vi har lekt en massa och Engla har kommit med den ena leksaken efter den andra som jag ALDRIG sett tidigare. Antingen får hon för mycket leksaker eller så har hon någon magisk väska eller något som tillverka leksaker. Bot och bättring helt enkelt.
Tacos har vi ätit, somliga av oss med hela kroppen och lite godis framför bolibompa. Mina linser har jag inte hunnit hämta än heller så jag fick leta fram mina gamla glasögon när jag kände att mina ögon var tunga som stenar av trötthet, något Engla tyckte var väldigt kul.
Har läst lite sagor och sjungit sånger och nu har min lilla knasboll somnat.
Hon var nöjda över att Pappa kom förbi en stund tidigare också påvägen hem från jobbet.
Nu blir det film och godis.

Inga kommentarer: