torsdag 5 november 2009

Första bilden!

Kommer så väl ihåg hur man satt timmar framför spegeln och övade leende inför årets skolfotografering när jag var mindre. Oftast lyckades man ju klanta sig ändå och se ut som ett fån på de där hemska bilderna som mamma och pappa motvilligt betalade för eftersom det var det enda rätta. Engla som blivit bra på i princip varenda bild hon fotograferats på sedan hon lämnade magen blev naturligtvis hur bra som helst med ett naturligt leende. Gruppbilden väljer jag att inte utlämna här såklart men ni kan få föreställa er den, 16 glada, leende, busiga, barn och en butter blängande Engla som ger mördar blick.

4 kommentarer:

Miranda sa...

Så söt! Truls förskola ska ha fotografering på tisdag. Ska bli kul att höra honom berätta vad alla kompisar heter! Men de har tydligen slutat med individuella bilder så det blir bara gruppbild tyvärr. Annars hade Truls och Engla kunnat byta minibilder med varandra!

olga sa...

det är så roligt tycker jag! Va tråkigt att de slutat med det, detta året tog dom dit en barnfotograf istället för de där stora bolagen för att få lite finare bilder! Hehe, får bli när de börjar skolan då :)

Linn sa...

Olga, hon är såå söt verkligen! :)
Är det klänningen jag köpte som hon har på sig? Tyckte jag kände igen den..

Hoppas allt är bra med dig annar!

Kramar,
Linn

Linn sa...

annars*