fredag 1 maj 2009

Något säger mig

Att jag kommer vara en person som folk tycker ganska lite om i morgon. Nu är nästan allt packat och jag är redo för att lämna den här lägenheten. Några tårar kommer nog inte bli inblandade utan känner snarare lättnad. Till saken hör att när jag flyttade in här var det en ganska så lätt match. Ett par flyttlådor , en soffa, säng och inte så mycket annat. När jag räknade precis fick jag det till 20 flyttkartonger och en väldig massa möbler.
Just de, sa jag att min nya lägenhet saknar hiss, är på 6e våningen och med spiraltrappor upp.

5 kommentarer:

Linn sa...

hahaha men hur ska det gå med barnvagn osv? :p vi har inte heller hiss och bor på 2:a våningen (borde räknas som 3:e) och de är ett helvete med barnvagn!

olga sa...

haha ja du, jag vet inte riktigt. Där är en liten lyfthiss på 1kvm , får kanske köpa en ny vagn helt enkelt som är mindre ;)

Linn sa...

hur har det gått med flytten?

Anonym sa...

Lätt sak?! Det var inte du som släpade soffan, sängen, barnsäng, byråer och lådor upp för trappan!! Bara så du vet! Puss o kram (skriver storasyster, men det vet du ju, du minns väl vem som hjälpte dig förra gången...den 4e flytten på ett år)

Anonym sa...

uppdatera olga :)